16 de setembre de 2019 al Museu d’Història de Catalunya

La Xarxa de Museus d’Història i Monuments de Catalunya, de la qual el Museu de Cervera forma part, organitza aquesta jornada professional per abordar l’aplicació de la perspectiva de gènere a la recerca i l’adquisició de col·leccions en els museus.

9.30h Trobada, recollida d’acreditacions i cafè.

10h Ponència de presentació: Margarita Sánchez Romero. Professora Titular del Departamento de Prehistoria y Arqueología de la Universitat de Granada i presidenta de la Asociación Española de Investigación de Historia de las Mujeres (AEIHM)

11.15h Experiències:
Paulí Dávila o Luis Maria Naya. Hezkuntzaren Museoa. Euskal Herriko Unibertsitatea.
Teresa Vinyoles. Historiadora medievalista. Una de les pioneres a Catalunya en l’estudi de les dones en la història.
Denis Chevallier, director científic del MUCEMLAB, Marsella.

14h Dinar.

15.30h Taula rodona moderada per Natza Farré, periodista i comunicadora.

Més informació.
Descarregueu-vos el programa aquí.

Utilitzem galetes per ajudar a proporcionar la millor experiència possible a la web. En utilitzar aquest lloc, vostè accepta l'ús de galetes. Més informació
Configuració galetes