III Jornada Cases Icòniques de Catalunya
Cases Museu: construint relats de vida

Divendres 24 de maig de 2019 a l’Auditori de Cervera (c. Major, 59).

Aquí trobareu l’enllaç per poder formalitzar la vostra inscripció https://forms.gle/wsZ3odhRk7tGMN9aA.

La jornada comptarà amb la participació de nombroses professionals del sector museístic d’arreu del territori català i espanyol. Serà presentada per Magda Gassó, Cap del Servei de Museus de la Generalitat de Catalunya, i les ponències principals aniran a càrrec de Carmen Jiménez, Subdirectora General de Museos Estatales i Liliane Cuesta, conservadora del Museu Nacional de Ceràmica de València i experta en relats de gènere. En la segona part de la jornada, es presentaran casos pràctics: la Casa Masó de Girona, la Casa Duran i Sanpere de Cervera, el Palau Güell de Barcelona i el Mas Miró de Mont-roig del Camp.

Consulteu-me i descarregueu-vos el programa.
Settings