Eulàlia Duran i Grau. Converses íntimes
Característiques: 94 pàgines, 17 x 23 cm
Idioma: Català
Preu: 15€

Laia de Ahumada  (Barcelona, 1957), és doctora en Filologia Catalana i escriptora. Està especialitzada en arxius familiars i en escriptura femenina de l’època Moderna. A  Cervera, ha col·laborat en estudis del fons familiar de la Casa Dalmases i de la Casa Museu Duran i Sanpere.

Eulàlia Duran i Grau (Barcelona, 1934), filla d’Agustí Duran i d’Hermínia Grau, doctora en Història Moderna, i darrera propietària de la casa Duran abans de convertir-se en l’actual Casa Museu, és entrevistada en aquest llibre per Laia de Ahumada, alumna i amiga.  Des de la talaia dels seus vuitanta anys desgrana fets i records, tant acadèmics com vitals, viscuts a cavall de Cervera i Barcelona. Aquest llibre és un homenatge a Eulàlia Duran, al seu treball incansable, però també és un descobriment de la seva íntima humanitat, i una recuperació merescuda del seu protagonisme en la història de la cultura del nostre país.