NOVETAT!!! ACCIÓ VINCULADA CONFIN_ART . Paisatges del confinament

Recorreguts escènics, amb Goretti Narcís

Dissabtes 10 i 17 d'octubre de 2020 (de 17h a 20h. Visites cada 30’)
Tria i reserva el teu recorregut escènic:

Recorregut comiat (tristesa, solitud, pèrdua, comiat silenciós)
Recorregut temps (temps per pensar, re connectar amb la casa, amb la natura)
Recorregut boig ( pors, incerteses, casa presó)

Amb reserva prèvia per a grups reduïts (fins a 6 persones)

El visitant viurà l’exposició a partir de la recreació d’experiències per part d’una actriu que dialogarà de forma lliure amb les obres i el propi públic.

Vols viure una visita experiència única? T’agradaria veure l’exposició a través d’una mirada personal que et convidi a la reflexió?
CONFIN_ART pot esdevenir una porta oberta a noves propostes artístiques. Les obres exposades plantegen conceptes i conflictes que, segurament, totes les persones en un moment o altre ens hem preguntat.
L’art pot transformar les persones, pot ajudar-nos a entendre’ns i planteja noves possibilitats i reptes a perseguir.
T’oferim noves maneres de recórrer l’exposició, de mirar i escoltar les obres a partir d’una acció que succeirà només per a tu. T’hi atreveixes?

Utilitzem galetes per ajudar a proporcionar la millor experiència possible a la web. En utilitzar aquest lloc, vostè accepta l'ús de galetes. Més informació
Configuració