Malgrat que tenim les portes tancades, estem contentes, doncs a partir d’avui i fins dilluns, estem de celebració, arranquem el Dia Internacional dels Museus d'enguany:

#obrimfinestres,  perquè ens acompanyeu i connecteu amb nosaltres.

Estigueu alerta a les nostres xarxes, perquè tenim cada dia una acció:

Avui, dissabte 16 de maig, des de les 11h del matí, #finestresobertes‼️
Endinseu-vos en els nostres museus a través de Xarxa de Museus de les terres de Lleida i Aran

En el nostre cas, la finestra que obrim és  'La història de la quotidianitat, de les petites coses que acaben sent tan i tan rellevants'. La correspondència de l'Hermínia Grau ens obre una nova mirada a la Casa Duran, de la mà de la directora del Museu de Cervera, Carme Bergés.

Diumenge 17 de maig: una nova visita comentada a l'exposició  "Artesans del Barroc"

Dilluns 18 de maig#memoriespandemia

Voleu saber-ne més?

Entreu a: http://patrimoni.gencat.cat/ca/dim2020 Patrimoni.gencat Agenda Cultural

Esperem que us animeu a acompanyar-nos aquests dies de celebració per nosaltres!!

Utilitzem galetes per ajudar a proporcionar la millor experiència possible a la web. En utilitzar aquest lloc, vostè accepta l'ús de galetes. Més informació
Configuració galetes