8 de març de 2021

Des del Museu de Cervera ens sumem, un any més, a la celebració del Dia Internacional de les Dones. De fet, aquest dia l’entenem com una oportunitat per reivindicar la feina que dia rere dia, i any rera any, s’està realitzant des del Museu per tal de construir nous relats més inclusius i potenciar una educació més justa i igualitària.

A través de diferents projectes, tant de documentació com de difusió i educació, intentem explicar la història amb la veu de totes les persones, més enllà del gènere i més enllà de la classe social, intentant posar un major accent en tots els col.lectius que, per una o altra raó, han estat ocults i invisibilitzats per les estructures de poder normatives.

El Museu de Cervera, a més a més,forma part del grup de treball “Museus i gènere” de la Xarxa de Museus d’Història i Monuments de Catalunya el qual també se suma a la celebració amb un Manifest que podeu consultar aquí.

Acceptar Rebutjar Gestionar Galetes