Dia 14 d'octubre de 2018

Coincidint enguany amb la celebració de l’Any Europeu del Patrimoni Cultural, durant les JEP 2018, us proposem un recorregut als interiors històrics de tres cases d’època, emblemàtiques del carrer Major de Cervera. Mentre que la Casa Museu Duran i Sanpere, una vivenda del darrer quart del s. XIX amb un interior eclèctic, està oberta habitualment al públic visitant; podrem gaudir de l’oportunitat de conèixer dues cases més que normalment no ho acostumen a estar, com són la Casa Solsona, una fantàstica vivenda modernista i la Casa Dalmases, en aquest cas, de la noblesa i de la qual en destaca el saló principal.

En 2 grups visitarem, en primer lloc, alternativament la Casa Solsona, a càrrec de Núria Gil, historiadora, i la la Casa Duran a càrrec de Carme Bergés, directora del Museu.

A continuació, en segon lloc, conjuntament es farà la visita a la Casa Dalmases, a càrrec de Belén Jurschik i Ramon Melgosa, representants de la Fundació Casa Dalmases.

Lloc i hora de trobada: Casa Dalmases, a les 11h.

Activitat gratuïta. Cal reserva prèvia (aforament limitat).

Tel. 973 533 917 // museu@museudecervera.cat

Durada del recorregut: 2,5h.

De 11 a 12:30 h Visites a la Casa Solsona i la Casa Duran (20 persones per grup).

De 12:30 a 13:30 h Visita a la Casa Dalmases.

Acceptar Rebutjar Configuració