Del 4 de juny al 26 de juliol de 2015.

Museu Comarcal de Cervera (C. Major, 115 –Cervera)

La exposició que presentem és el treball de l’artista docent Olga Olivera i els alumnes de l’Institut la Segarra, la qual està formada per unes peces artístiques generades a partir de la pròpia creació, però a la vegada també des de les interseccions que es generen amb els treballs dels alumnes de l'Institut la Segarra. Peces híbrides entre l’art i la docència.

Les bases que sustenten aquesta proposta les trobem en el "artist teacher" anglès (Artist Teacher Scheme, ATS). És a dir, partim des de la idea que un professor d'art pot exercir al seu torn que de docent, d'artista. Es tractaria de deixar-se portar per les influències i interseccions que es produeixen entre els dos camps, en permetre la seva fluïdesa, la seva porositat.  L’artista docent es situaria just al mig, en el creuament, en el pont, en el llindar entre les pràctiques artístiques i docents.

Originalment algunes peces d’aquesta exposició formaren part del treball d’investigació “Navegant cap al artist teacher. Embasta per un quadern de ruta” presentat el passat 2012-13 a la Facultat de Ciències de la Educació de Lleida dins del màster interuniversitari en Educació Inclusiva.

Acceptar Rebutjar Configuració