Exposició de llarga durada

El muntatge de l’exposició Artesans del Barroc va permetre, entre moltes més coses, entrar en contacte amb obres barroques vinculades al territori i lligades amb noms tan rellevants com Antoni Viladomat. Per a l’ocasió, es va adquirir en subhasta una carta de tesi atribuïda a Viladomat i impresa a la Universitat de Cervera, es va gestionar un cessió en comodat d’una Marededeu de la Llet signada també per aquest mateix pintor, i es va gestionar un préstec de llarga durada de dos relleus de la parròquia de Santa Maria de Cervera.
Aquestes 4 obres, un cop clausurada l’exposició, s’han instal·lat al Museu en un espai introductori que serveix per mostrar públicament les diferents accions que el museu realitza i que expliquen les funcions que complim les institucions museístiques: en aquest cas, l’espai barroc reivindica la importància de les col·leccions i alhora explica la política d’adquisicions i préstecs del Museu de Cervera.

Col·labora:
Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya - Diputació de Lleida - Institut d'Estudis Ilerdencs

Acceptar Rebutjar Gestionar Galetes