De l'11 d'abril a l'11 de maig de 2014

De l’11 d’abril a l'11 de maig de 2014

Dins el marc del Festival de Pasqua, el Museu Comarcal de Cervera acull aquesta mostra sobre Pau Casals. La seva figura és un referent cultural de primer ordre, atès l’impacte del seu ressò internacional, la qualitat de la seva música i la constància de la seva posició en defensa de la identitat catalana, la democràcia, la justícia i la pau. D’aquesta manera, l’exposició, de caràcter itinerant, vol donar a conèixer Pau Casals com a exemple de gran figura a l’exili, mostrant el seu vessant d’exiliat actiu i el seu compromís amb la causa de la llibertat i la democràcia.

A través de nombrosos documents, es fa un recorregut pel període de l’exili de Pau Casals (1939-1973), des de l’esclat de la Guerra Civil fins al retorn de les seves despulles, el 1979.

La inauguració tindrà lloc el proper 11 d'abril a les set de la tarda al museu i comptarà amb la presència de Núria Ballester, directora de Vil•la Museu Pau Casals.

Acceptar Rebutjar Configuració