El Museu de Cervera inaugura les obres de remodelació de la seva recepció i avança d’aquesta manera en la implementació del Pla Estratègic 2022-2025 en un dels seus objectius claus: reforçar i millorar la seu principal a la Casa Duran i Sanpere

La Paeria de Cervera té el plaer d’anunciar la inauguració de la renovació de la recepció del Museu Comarcal de Cervera, que va tenir lloc el passat 18 de setembre de 2024, a 2/4 de 8 de la tarda.

Les obres de remodelació de la recepció del Museu de Cervera es van iniciar el passat mes de gener i suposen avançar en la implementació del primer dels objectius claus del Pla Estratègic 2022-2025: reforçar la seu principal del Museu de Cervera, la Casa Duran i Sanpere. Aquestes obres han comptat amb el suport Leader de la Catalunya Central i de la Direcció General de Patrimoni de la Generalitat de Catalunya.

Amb la rehabilitació del vestíbul d’accés del Museu Comarcal de Cervera aconseguim fer realitat una actuació concreta del primer objectiu estratègic: crear un nou espai de recepció i atenció al visitant, més obert, accessible i visible des del carrer. Concebut com un espai d’acollida, per al Museu i per al turisme de Cervera, el nou espai, més diàfan i lluminós, pretén superar la foscor anterior que no ajudava ni a localitzar el museu ni a percebre’l com un espai obert i de benvinguda. D’aquesta manera, avancem en consolidar la presència del Museu al carrer Major de Cervera amb la voluntat de sortir-hi i ser-ne més present.

Amb el suport de: