Del 13 al 15 de juliol de 2016

Universitat de Lleida. Campus de Cappont

La UdL i la Xarxa de Museus de les Terres de Lleida i Aran volen donar continuïtat a la col•laboració encetada en l’edició dels cursos de la Universitat d’Estiu 2012, amb l’objectiu de facilitar formació en temes de museus i centres patrimonials als professionals i persones interessades. L’edició d’enguany s’endinsarà en la qüestió de la didàctica i els pro¬grames educatius dels museus i centres patrimonials. Això té una implicació directa en les activitats organitzades pel museu, en la seva orientació envers determinats sectors de públic. És molt important tractar el tema a l’escala adient als museus i centres de territori en què els públics locals són tant o més importants que els visitants forans.

Configuración