El proper dijous 25 de maig de 2017, al Món Sant Benet tindrà lloc la II Jornada de Cases Icòniques de Catalunya.

9.30 h: Arribada i acreditacions

10.00 h: Benvinguda i Presentació de Cases Icòniques de Catalunya

• Marta Lacambra, Directora General Fundació Catalunya-La Pedrera
  • Núria Ballester, Presidenta de Cases Icòniques de Catalunya

10.30 h:  Taula: Patrimoni, noves tecnologies, social media i innovació.
De quina manera s’estan incorporant estratègies de comunicació digital en el discursos expositius dels espais patrimonials. Models passats, presents i futurs.
L'era digital en els espais patrimonials

• Genis Roca, Soci i President RocaSalvatella, expert en la transformació digital dels negocis.

Exemples:

• Món Sant Benet: quan un bisbe hologramàtic va oficiar un acte de consagració virtual.
    Eudald Tomasa, Director General del Grup Transversal
  • Casa Vicens. La primera Casa de Gaudí.
    Marta Antuñano, Responsable de museologia

12.00 h: Pausa

12.30 h: Taula: Recursos culturals, gestió sostenible del turisme i equilibri territorial.
Cases Icòniques de Catalunya és una iniciativa que agrupa alguns dels edificis més importants i de major projecció internacional en els que l’arquitectura té una relació directa amb el geni creatiu, la cultura i el pensament. Un dels reptes més importants en la gestió d’aquests béns patrimonials és la seva dimensió i viabilitat com a equipaments culturals, ubicats tan a Barcelona com a diferents punts del territori català.

• Jusèp Boya, Director General d’Arxius, Biblioteques, Museus i Patrimoni de la Generalitat de Catalunya
  • Joan Torrella, Director de Turisme i Esdeveniments de l’Ajuntament de Barcelona
  • Damià Moragues, expert en cultura, turisme i desenvolupament

13.30 h: Torn de preguntes

14.00 h: Clausura de la Jornada a càrrec de Jusèp Boya, Director General d’Arxius, Biblioteques, Museus i Patrimoni de la Generalitat de Catalunya

Inscripció gratuïta. Es prega confirmació aquí
Possibilitat de dinar al Restaurant La Fonda de Món Sant Benet (menú 15€).
Visita a Món Sant Benet opcional a les 16.00 h (1 h de durada aproximadament).
En la inscripció, es prega confirmació del dinar i la visita.
Cases Icòniques de Catalunya: www.casesiconiques.cat