Més de 20.000 persones tornaran a participar el 5 d’octubre a UN DIA DE NASSOS de Pallapupas

L’actor Quim Masferrer, “El Foraster de TV3”, i la cantant Elena Gadel apadrinen la cinquena edició d’“Un Dia de Nassos” de Pallapupas, la festa solidària a benefici dels nens i nenes ingressats als hospitals catalans, que enguany es celebrarà el diumenge 5 d’octubre amb el lema “Junts Omplirem de Riures els Hospitals” a diferents espais de lleure de Catalunya i Andorra i que enguany compta amb la col·laboració de nombrosos museus de la Xarxa de museus de les Terres de Lleida i Aran (www.museusdelleida.cat):

Espai Marc Màrquez al Museu de Cervera, el Museu Diocesà de Lleida, Museu de la Conca Dellà d’Isona, Museu de Solsona, Ecomuseu çò de Joanchiquet (Val d’Aran), Museu de la Noguera a Balaguer, el Museu Comarcal de l’Urgell i Museu de la Mecanització Agrària Cal Trepat de Tàrrega i l’Ecomuseu de les valls d’Àneu (Esterri d’Àneu).

Quim Masferrer i Elena Gadel han recolzat la tasca de l’ONG Pallapupas protagonitzant un espot (http://bit.ly/Nassos14) que emetran desinteressadament les televisions catalanes. L’espot ha estat produït solidàriament per l’agència McCANN WorldGroup.

“Un Dia deNassos” consisteix a comprar “entrades a meitat de preu amb el doble de valor” anticipadament i gaudir dels espais participants en aquesta iniciativa el 5 d’octubre amb un descompte del 50%.

L’edició del any passat va plegar més de 20.000 persones als diferents espais de lleure, i es va batre el rècord d’afluència d’octubre al Zoo i el rècord històric d’afluència al Tibidabo. En aquesta cinquena edició, pel ritme de venda d’entrades on-line a les plataformes www.pallapupas.orgwww.letsbonus.com i www.atrapalo.com, tot sembla indicar que es repetirà l’èxit de participants.

El públic podrà gaudir d’”Un dia de Nassos” amb nombroses actuacions musicals, teatrals, fer-se fotos amb els Pallapupas. El grup musical MACEDÒNIA actuarà gratis a Catalunya en Miniatura i el Cor DEU DE VEU, guanyadors del programa de TV3 “Oh happy day” ho faran a El Poble Espanyol amb altres grups d’animació i teatre.

La recaptació es destinarà a sufragar la presència dels Pallapupas als 12 hospitals on treballen, entre els que es troba l’Hospital Arnau de Vilanova a Lleida. Pallapupas fa 14 anys que porten els efectes terapèutics del riure a més de 300.000 persones a hospitals i centres sociosanitaris de Catalunya.

La fundadora de Pallapupas, Angie Rosales, actriu i conferenciant de TEDX, està a la vostra disposició per entrevistes i explicar la seva filosofia vital “les circumstancies no es poden canviar, però sí l’actitud davant la malaltia”.

Aceptar Rechazar Configuración