Manuel de Pedrolo… o la paraula feta imatge. Recull de poesia concreta

Manuel de Pedrolo…o la paraula feta imatge (Recull de poesia concreta) és una exposició que presenta un Manuel de Pedrolo desconegut però altament suggerent i divertit. Després de les seves primeres experimentacions formals dins del món de la narrativa, l’autor va treballar en unes obres que s’emmarquen plenament dins del corrent anomenat poesia concreta. Unes creacions que podríem definir com la fusió de la plàstica i el llenguatge, amb un element comú: els signes.
Sota aquest concepte general l’exposició s’ordena a partir de tres àmbits:

Pedrolo eròtic: Ens permet conèixer un autor plenament alliberat que omple un dels flanc buits de la poesia experimental catalana: el del sexe.
Pedrolo jocs: Aplega poemes visuals que juguen amb la construcció i deconstrucció d’elements.
Sobres: Poemes realitzats a partir del reaprofitament de targetes que es transformen per crear una nova obra.