exposició en construcció aquelarre cervera 40 anys construint festa

Procés de recollida

Exposició “en construcció” la qual, a partir de la creació de 5 àmbits temàtics vol ser una crida a la participació. Aquests estructuraran l’espai i la temàtica a treballar. Els àmbits no seran mòduls tancats i amb un contingut tancat. Aquests es conceben com portes obertes a la recollida d’informació i a la posada en comú d’opinions, mirades i reflexions entorn als temes proposats.

Així doncs, l’exposició no és un punt final de síntesi sinó, ben al contrari. Volem que sigui el punt d’inici d’un projecte més ambiciós que pretén: PARTICIPACIÓ, RECOLLIDA I DEBAT.

I és per aquest motiu doncs que esperem la teva aportació en la forma que vulguis, audiovisual, fotogràfica, material, vivencial, d’opinió…

Perquè amb la mirada de qui ha experimentat la festa obtindrem la visió col·lectiva.

Podeu fer-nos arribar material a través d’aquest formulari, o adreçant-vos al Museu de Cervera, Carrer Major, 115 – Cervera.

Més informació sobre la festa de l’aquelarre a: http://aquelarre.cat/