Us presentem el cartell general d’enguany del Cultura Viva, el qual dóna continuïtat a les activitats organitzades fins a la data per diverses entitats de l’Observatori del Patrimoni Etnològic i Immaterial.

Aquest programa té per objectiu  presentar a les comunitats que han estat objecte d’estudi les principals investigacions de caràcter antropològic que s’estan duent a terme al nostre país.

Enguany hi participen 14 entitats d’aquest xarxa, que programen 26 activitats a 22 poblacions d’arreu de la geografia catalana i de la franja d’Aragó.

Des de la Xarxa de Museus de les Terres de Lleida i Aran, enguany, parlarem de "La recerca sobre bruixeria a les terres de Lleida i el Pirineu"

Acceptar Rebutjar Gestionar Galetes