Divendres 21 d’abril a les 19,30h. Casa Museu Duran i Sanpere

El Museu de Cervera va iniciar l’any passat el projecte Diàlegs amb la Casa Duran. Aquesta, és una proposta lliure que es llança als artistes amb un encàrrec concret: crear una obra nova, única i personal, a partir dels espais, objectes, persones o recorreguts que ens posa a l’abast la Casa Museu. Encaixa amb el concepte de site-specific i, per tant, es proposa crear una instal·lació el significat de la qual només adquireix la seva màxima dimensió en la ubicació concreta per a la qual s’ha pensat.

Diàlegs amb la Casa Duran obre la Casa Museu a noves propostes, a la creació artística, a la reflexió i al posicionament social. A la reivindicació i a la imaginació.

La primera edició (2016) va anar a càrrec de l’artista Olga Olivera-Tabeni. Va tenir com a punt de reflexió i creació de dones de la Casa, i ara arriba l’edició del catàleg d’aquesta primera intervenció: Casa negra, casa blanca.

Acceptar Rebutjar Configuració