Dimarts, 17 de setembre, a les 7 de la tarda (19h) a l’Auditori de Cervera (c. Major, 59)

Conferència de presentació de la recerca etnohistòrica que l’antropòleg cerverí Lluís Bellas ha dut a terme sobre els Gegants de Cervera i en concret, sobre el projecte de recuperació del gegantó negre de Cervera. Aquesta recerca ha estat impulsada des del Museu.
Alhora, es signarà el document de dipòsit al Museu de Cervera, del pergamí escrit a mà del Gegant vell de 1948 . El primer objecte per la futura creació de la “Casa de les Festes de Cervera”.
L’acte es realitza en el marc de l’Isagoge i la Festa Major del Sant Crist 2019, i com a prèvia de l’estrena del mateix gegant el dissabte 21 de setembre a les 17:30h als patis de la Universitat de Cervera.

Acceptar Rebutjar Gestionar Galetes