Lleida, del 2 al 4 de juliol de 2014

La UdL i la Xarxa de Museus de les Terres de Lleida i Aran volen donar continuïtat a la col·laboració encetada en l’edició dels cursos de la Universitat d’Estiu 2012, amb l’objectiu de facilitar formació en temes de museus i centres patrimonials a professionals i persones interessades.
L’edició d’enguany es dedicarà a analitzar i treballar la creació de productes turístics per part dels museus i centres patrimonials. És molt important que, atès el panorama del turisme cultural, aquest assumpte es tracti a una escala adient: la dels museus i centres de territori i no des de la perspectiva dels centres ubicats en les grans ciutats i en llocs amb gran afluència de turistes. Així mateix, en el curs interessarà que aquestes qüestions s’abordin des de diferents punts de vista i amb una visió crítica, i que es plantegin línies o vies d’actuació.