L'exposició que us presentem és una mostra d'aparells meteorològics i un recull de fotografies de diferents fenòmens relacionats amb la Meteorologia.

Com no hi podia faltar, hi trobareu un apartat específic dedicat al meteorologia i clima del  nostre territori, la Segarra.

Al llarg del recorregut veureu una col·lecció de busts de diferents personalitats relacionades en aquest àmbit. I amb motiu d'aquesta exposició a Cervera, l'ACOM ens presenta el seu darrer bust d'aquesta col·lecció, dedicat a Toni Nadal fill d'aquesta ciutat.

Tot el material exposat ha estat produït i cedit per l’Associació Catalana d’Observadors Meteorològics i textos dedicats a la Segarra editats i produïts pel Servei de Meteorologia de Catalunya.

La inauguració de l'exposició Al mal temps, bona cara. Meteorologia i clima de la Segarra, tindrà lloc el proper diumenge 25 de febrer a les 12 del migdia.

L'acte comptarà amb la participació d'un meteoròleg de TV3 i en acabar es convidarà als assistents a un vermut.