Un any més, el Museu Comarcal de Cervera torna a participar en la celebració del Dia del Conte. En aquesta ocasió amb l'exposició Color de conte. Il·lustracions d'Anna Terricabras. Es tracta d’una mostra d’il·lustracions d’aquest autora que es completarà al llarg de la seva durada amb el treball educatiu de les escoles de Cervera.

La inauguració tindrà lloc el proper 10 d'abril a les vuit del vespre al museu i comptarà amb la presència de la mateixa artista i membres de l’associació d’Amics del Conte. L’exposició s’allargarà durant dos mesos per permetre la visita de les escoles i el treball posterior dels alumnes.

El mateix treball educatiu es podrà dur a terme durant la jornada del Dia del Conte el proper 27 d’abril.

Configuración