Presentem la nova campanya de Nadal als Museus de les Terres de Lleida i Aran.

Veniu als Museus de la Xarxa i celebrem plegats el Nadal.

La Xarxa de Museus de les Terres de Lleida i Aran, amb el suport de la Generalitat de Catalunya i de l’Institut d’Estudis Ilerdencs (Diputació de Lleida), hem iniciat una campanya de Nadal per tal d’animar-vos a visitar els museus en aquestes dates.

Del 24 de desembre al 7 de gener, per cada persona o família que ens visiti rebrà l’obsequi d’un llibre relacionat amb l’art i el patrimoni de les terres de Lleida, editat per la Xarxa o els museus que la integren. Aquesta promoció serà vàlida fins acabar existències.

Sens dubte visitar els museus i participar en les activitats que organitzen durant el Nadal és una molt bona opció per fer passar aquestes festes en família i aprofitar per conèixer una mica més la nostra historia i patrimoni. Els museus us proposen de viure un Nadal diferent.

En aquesta campanya hi participen els museus que formen la Xarxa i que són: Museu de la Noguera a Balaguer, Museu Comarcal de Cervera, Museu Comarcal de l’Urgell a Tàrrega, Ecomuseu de les valls d’Àneu a Esterri d’Àneu, Museu d’Art Jaume Morera de Lleida, Museu de Lleida, Diocesà i Comarcal, Museu de la Conca Dellà, Museu dera Val d’Aran i Museu Diocesà i Comarcal de Solsona.

Us esperem!