dijous, 22 gener, 2015 - 10:00 fins divendres, 23 gener, 2015 - 14:00
Aula Magna. Plaça Catedral s/n - 25002 Lleida

6es JORNADES DE MUSEOLOGIA A LES TERRES DE LLEIDA. Els Museus entre la comunicació, el màrqueting i la publicitat
Lleida, 22 i 23 de gener de 2015

Cada cop més des dels museus i equipaments patrimonials desenvolupem més funcions i activitats en relació al territori i la població del nostre entorn. Totes aquestes accions, però, necessiten anar acompanyades d’una clara estratègia de comunicació per tal de fer-les visibles i, sobretot, per fer-les arribar al major públic possible.

En aquest sentit, us proposem que les 6es Jornades de Museologia de les Terres de Lleida ens serveixin per analitzar i reflexionar sobre el món de la publicitat i del màrqueting per tal d’actualitzar i millorar la comunicació dels nostres museus. Gràcies a la participació de professionals del món de la comunicació –no necessàriament vinculats a museus- us proposem compartir un espai de debat que ens permeti entreveure cap on van les noves tendències en comunicació i com podem aconseguir una major visibilitat i eficàcia.

Dijous, 22 de gener
10.00h Presentació a càrrec del Sr. Josep M. Solé Sabaté, director de l’Institut d’Estudis Ilerdencs, i de la Sra. Carme Alòs, presidenta de la Xarxa de Museus de les Terres de Lleida i Aran.
10.30h La comunicació. Nous formats per a nous temps, a càrrec de Francesc Escribano. Periodista i director de la productora Minoria Absoluta.
12.00h Pausa-cafè.
12.15h Com comuniquem. Reflexions i experiències sobre els formats televisius narratius, a càrrec d’Antoni Tortajada. Periodista, guionista i director dels programes 300 i Històries de Catalunya. Televisió de Catalunya.
13.30h Debat
14.00h Dinar
16.00h –18.00h El màrqueting relacional: el públic al centre de l’estratègia dels museus, a càrrec de Joaquina Bobes. ARTImetria.

Divendres, 23 de gener
10.00h -12.00h La Planificació estratègica en publicitat. Claus per a una comunicació eficaç, a càrrec de José Miguel Alonso. Focus Estrategias de Comunicación.
12.00h -12.15h Pausa-cafè
12.15h -14.00h La creació. La fàbrica d’idees, a càrrec de Camil Roca. Director Creatiu Executiu d’Ogilvy & Mather Barcelona.

INSCRIPCIÓ
La participació a les jornades és lliure i gratuïta. Tanmateix tothom que vulgui assistir-hi haurà d’inscriure’s.
Per tal de formalitzar la inscripció cal trucar al 973 626436 o enviar un email a jtugues@ecomuseu.com