Inauguració de l’exposició Absències i presències, de Joanpere Massana dins el projecte Diàlegs amb la Casa Duran.

El projecte Diàlegs amb la Casa Duran s’inicia l’any 2016 com una nova manera de visitar i comprendre la Casa Museu. Per tal d’establir ponts entre passat i present, el projecte facilita converses entre artistes contemporanis i la casa. Així, artista, llegat i públic creen nous discursos integrats en l’esdevenir temporal, social i artístic. Noves preguntes que exigeixen de noves i diferents respostes.

En aquesta segona edició dels Diàlegs amb la Casa Duran, l’artista Joanpere Massana ens proposa Absències i presències. Aquesta, és una aproximació a les mirades i les veus dels infants prenent el joc com a recurs estètic. L’artista ens facilita l’entrada a mons màgics i poètics, alhora que juga amb diferents espais i temps. L’exposició resulta de la combinació de llenguatges i estímuls: una conversa interartística i intergeneracional.